Український стартап, що зобразив літераторів як військових, виграв премію Red Dot

Дата: 06.08.2022
Автор:

Стартап Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design з проєктом, що зображає Сковороду з мінометом та Стуса із «джавеліном», пише Telegraf Design.

Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, яка нагадує про силу слова та інформації. Її ціль: надихнути людей боротись на інформаційному фронті в російсько-українській війні.

Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників та філософів як воїнів, що захищають свою землю зі зброєю в руках – «І словом, і ділом». Серед них Василь Стус із «джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом та Григорій Сковорода із мінометом.

 

«Війна йде на всіх фронтах, включно на культурному. Наші письменники, культура, мова – це все допомагає тримати оборону на інформаційному фронті. А активність на інформаційному фронті допомагає реальному фронту», – говорить один із співвласників Awesomic Роман Севастьянов.

Проєкт буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, – найбільшої у світі колекції досягнень сучасного дизайну.


Red Dot Design Award – одна з найпрестижніших премій у дизайні, яку з 1954 року вручає інститут Центру дизайну землі Північний Рейн–Вестфалія, Німеччина. У різні часи премію отримували Apple, Google та Sony.

 

Поделиться в соц. сетях

Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki

Tags: ,



Напишіть відгук

Свіжий випуск

Газета 'Козацький край' номер 1 від червень 2022

дружні сайти

ТМ “Еко-Ферма”

Музейно-етнографічний комплекс “Дикий Хутір”

Світовий Конґрес Українців

Млини України

Млини України

Туристична компанія “Від Краю – до Краю”

Від краю до краю

© 2011-‘2022’.Вільне Козацтво Холодного Яру