Російські виробники крутяться, як лящ на сковорідці, намагаючись уникнути українського бойкоту

Дата: 24.03.2014
Автор:

Російські компанії все частіше стали звертатися із заявками щодо присвоєння своїм товарам штрих-коду України, у зв’язку з тим, що українські покупці масово відмовляються від покупки товару російського виробництва. Про це повідомили у прес-службі Української Асоціації постачальників торговельних мереж.

«У зв’язку з тим, що бойкот товарів з Росії набуває все більш широкого розмаху, деякі компанії стали звертатися із заявками про присвоєння цим товарам штрих-коду України», – йдеться у повідомленні.

Важливо те, що штрих-код 460 не є єдиним підтвердженням того, що товар вироблений у Росії. Додатковою ознакою визначення товару з Росії може служити торгова марка, а також рекомендується звертати увагу на місто – виробник. При цьому треба пам’ятати, що на полицях українських магазинів вже присутня продукція, на упаковці якої вказано, що вона зроблена у Російській Федерації, але вона має український штрих-код.

Уважність покупців, які звертатимуть увагу не тільки на штрих-код, а й на решту інформації, допоможе не дати агресорам уникнути розплати.

Поделиться в соц. сетях

Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki

Tags: , ,



Напишіть відгук

Свіжий випуск

Газета 'Козацький край' номер 4 від квітень 2024

дружні сайти

ТМ “Еко-Ферма”

Музейно-етнографічний комплекс “Дикий Хутір”

Світовий Конґрес Українців

Млини України

Млини України

Туристична компанія “Від Краю – до Краю”

Від краю до краю

© 2011-‘2024’.Вільне Козацтво Холодного Яру