Російські компанії все частіше стали звертатися із заявками щодо присвоєння своїм товарам штрих-коду України, у зв’язку з тим, що українські покупці масово відмовляються від покупки товару російського виробництва. Про це повідомили у прес-службі Української Асоціації постачальників торговельних мереж.
«У зв’язку з тим, що бойкот товарів з Росії набуває все більш широкого розмаху, деякі компанії стали звертатися із заявками про присвоєння цим товарам штрих-коду України», – йдеться у повідомленні.
Важливо те, що штрих-код 460 не є єдиним підтвердженням того, що товар вироблений у Росії. Додатковою ознакою визначення товару з Росії може служити торгова марка, а також рекомендується звертати увагу на місто – виробник. При цьому треба пам’ятати, що на полицях українських магазинів вже присутня продукція, на упаковці якої вказано, що вона зроблена у Російській Федерації, але вона має український штрих-код.
Уважність покупців, які звертатимуть увагу не тільки на штрих-код, а й на решту інформації, допоможе не дати агресорам уникнути розплати.