2017-й має стати роком відродження авіапідприємства “Антонов”

Дата: 11.01.2017
Автор:

Минулого року підприємство «Антонов» успішно боролося за виживання і нинішній рік має стати вирішальним для компанії. «Антонов» повинен буде довести свою здатність почати все заново після повного розриву зв’язків з російською авіапромисловістю, які існували з моменту формування компанії в 1946 році. Про це пише видання Les Echos (Франція).
Символом рішучого настрою заводу став військовий транспортник Ан-132, який був представлений нещодавно в Києві (програма була запущена 2 роки тому). Сучасна машина може здійснювати посадку на будь-яких смугах, а також перевозити на борту 75 пасажирів. Крім цього, це перший продукт компанії повністю без російських складових. Розроблявся він спільно з саудитам. Він забезпечений гвинтами британської Dowty, двигунами канадської Pratt & Whitney, Honeywell американської авіоніки і різними французькими системами на кшталт кондиціонерів виробництва Liebherr і кисневої системи зодіаку.
На думку президента Петра Порошенка, українському підприємству під силу продати 260 такого роду повітряних суден вжем до 2035 року. Така оцінка, ймовірно, обгрунтовується чисельністю випущених в період з 1983 по 1998 рік Ан-32 (Ан-132 – це його прямий спадкоємець). Водночас з цим в прес-релізі компанії сказано про плани на 900 машин за двадцять років. Це безперечно виглядає дуже оптимістично.
Але, як би не було, майбутнє компанії «Антонов» не покладається лише на нову модель. Підприємство робить ставку на Ан-178, інший військовий транспортник, який за характеристиками можна порівняти з KC-Embraer 390:  порядку 100 пасажирів і шістнадцяти тонн вантажу. Проект запущений в 2010 році. Він зумів пережити розрив відносин з Російською Федерацією завдяки підтримці саудівської сторони (Саудівська Аравія замовила три десятки машин) і Азербайджану (замовив десять машин). Нині повітряне судно проходить сертифікацію, перші поставки заплановані на середину 2018 го року.

У будь-якому випадку візитними картками і основними джерелами прибутку української компанії «Антонов» залишаються її гігантські транспортники, які були розроблені ще за Радянського Союзу. Мова про сім Ан-124, регулярно орендованих десятком західних армій (зокрема і французької), а також єдиний в своєму роді Ан-225, найбільший літак у світі.
З нинішнього року українці будуть працювати самостійно під брендом Антонов Arilines, пропонуючи послуги своїх Ан-225 і Ан-124. Підтримка НАТО і Сполучених Штатів їм вже гарантована: вони вирішили перевести всі свої контракти на оренду Україні.

Через тридцять років після першого польоту у Ан-225 скоро з’явиться молодший брат. Ще не завершений другий примірник повітряного судна повинен бути закінчений в нинішньому році на замовлення фірми AICC (Китай), яка замислюється над створенням нової складальної лінії в КНР.

www.profi-forex.org

Поделиться в соц. сетях

Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki

Tags:



Напишіть відгук

Свіжий випуск

Газета 'Козацький край' номер 10 від листопад 2024

дружні сайти

ТМ “Еко-Ферма”

Музейно-етнографічний комплекс “Дикий Хутір”

Світовий Конґрес Українців

Млини України

Млини України

Туристична компанія “Від Краю – до Краю”

Від краю до краю

© 2011-‘2024’.Вільне Козацтво Холодного Яру