Україна запустила власний маркетплейс Made with bravery (“Зроблено з хоробрістю”), де будуть продаватись лише українські бренди

Дата: 19.09.2022
Автор:

Українці створили майданчик для вітчизняних виробників різних товарів – від мистецтва до одягу, прикрас та іграшок. І покликаний не лише спростити життя іноземцям, які хотіли б придбати щось українське, офіційно, а й для допомоги нашій країні загалом. Частина із виручених коштів буде перераховуватися на відбудову нашої держави, йдеться в ТСН.

Made with bravery – не лише назва платформи, а й головне її гасло. Тому окрім різних вітчизняних виробників тут мають окрему брендовану лінійку речей. Відповідальний за них – Микола Вдовиченко. «Ми підготували десь близько 3 тисяч різних екземплярів для старту», – каже він.

 Світшоти й худі, футболки, і навіть шкарпетки з бавовни. Промоутером проєкту, як й ініціатором створення, виступає держава – Made with bravery створено в кооперації Міністерства Цифрової трансформації, МЗС та українського бізнесу. « Це нова можливість для експорту, і для того, щоб заявити про українські товари на весь світ», – каже заступниця міністра цифрової трансформації Валерія Іонан.

Саме ІТ-команда Олександра Роєнка була розробником Made with bravery. А далі, окрім вдосконалення, займатимуться і перевіркою компаній, які подаватимуть заявку на місце в цьому маркетплейсі. «У нас є критерії, за якими ми залучаємо виробників. Це впершу чергу якісні товари», – каже Олександр.

І звісно належно оформлені документи. Кожна з компаній фактично візитівка України, тому все має бути ідеально.

Якщо ж іноземці, то на конкретних партнерських майданчиках, пояснює засновник дизайнерського національного одягу, Андрій Черуха. Який бачить у новому маркетплейсі великі можливості. «В нас все було більше на внутрішньому ринку сконцентровано. А всі, хто хотіли продавати за кордон, вони, або шукали якісь шоуруми, або пробували продавати в США. А цей проєкт він зосереджений і на європейський ринок. Тому це унікальний шанс для українських брендів, дизайнерів, підприємців продавати свій товар», – каже засновник бренду «Етнодім» Андрій Черуха.

5% від вартості кожного проданого товару піде на рахунок національної ініціативи з відбудови країни – United24. А якщо платіж буде здійснено карткою Visa, то це ще +5% державі. Найбільше питань у скептиків - як доставляти товари у час, коли небо над нами закрите. Партнером у цьому є «Укрпошта». І тут запевняють, з усім взмозі справитись. « “Укрпошта” буде доставляти в будь-який куточок світу , ми є частиною всесвітнього поштового союзу. 192 країни світу об’єдналися, разом ми створюємо мережу, яка складається з 770 тисяч відділень по всьому світу», – каже директор з міжнародних операцій “Укрпошти” Юлія Павленко.

Тривалість доставки обіцяють від тижня і двох. Аби кожен на планеті зміг не лише з новин почути про нашу українську хоробрість, а й торкнутися до створеного хоробрими, і підтримати хоробрих.

Поделиться в соц. сетях

Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki


Напишіть відгук

Свіжий випуск

Газета 'Козацький край' номер 1 від червень 2022

дружні сайти

ТМ “Еко-Ферма”

Музейно-етнографічний комплекс “Дикий Хутір”

Світовий Конґрес Українців

Млини України

Млини України

Туристична компанія “Від Краю – до Краю”

Від краю до краю

© 2011-‘2022’.Вільне Козацтво Холодного Яру