Стартап Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design з проєктом, що зображає Сковороду з мінометом та Стуса із «джавеліном», пише Telegraf Design.
Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, яка нагадує про силу слова та інформації. Її ціль: надихнути людей боротись на інформаційному фронті в російсько-українській війні.
Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників та філософів як воїнів, що захищають свою землю зі зброєю в руках – «І словом, і ділом». Серед них Василь Стус із «джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом та Григорій Сковорода із мінометом.
«Війна йде на всіх фронтах, включно на культурному. Наші письменники, культура, мова – це все допомагає тримати оборону на інформаційному фронті. А активність на інформаційному фронті допомагає реальному фронту», – говорить один із співвласників Awesomic Роман Севастьянов.
Проєкт буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, – найбільшої у світі колекції досягнень сучасного дизайну.
Red Dot Design Award – одна з найпрестижніших премій у дизайні, яку з 1954 року вручає інститут Центру дизайну землі Північний Рейн–Вестфалія, Німеччина. У різні часи премію отримували Apple, Google та Sony.