Фанати визначили 12 найефектніших акцій року від українських “ультрас”

Дата: 31.01.2014
Автор:

Наші футболісти в 2013-му не надто радували. На трибунах часом було навіть цікавіше, ніж на полі – ви навряд чи зберете 20 кращих матчів року, які варто переглянути ще раз, зате легко знайдете стільки ж перфомансів на українських стадіонах і за їх межами.Ми вибрали 12 найбільш вражаючих акцій “ультрас”. Тих самих “ультрас”, які зараз – на барикадах…

50-річчя “Карпат” (19 січня). Львівські фанати не стали чекати, коли клуб візьметься за торжества, і влаштували саме вражаюче шоу року за межами стадіону. На всі перфоманси пішло більше 700 фаєрів. Кульмінація відбулася на найвищій точці міста – Високому Замку, де ультрас одночасно запалили сотні вогнів. Повторити божевільну акцію фанатів хорватського “Хайдука” до 100-річчя клубу, звичайно, не вдалося. Але вийшло все одно дуже ефектно. Подейкують, деякі місцеві жителі не на жарт злякалися – подумали, що це справжня пожежа.


“Динамо” – “Шахтар” – 1:2 (7 квітня).
На головному матчі сезону київські ультрас, як і годиться, влаштували ціле шоу – запросили групу “Тінь сонця” і козаків з Прилук для антуражу, які виступили разом перед матчем, намалювали банер, розміром в два сектори, і за весь матч спалили, як самі стверджують, рекордну кількість піротехніки в історії українського футболу. Ну, і зняли з усього цього два ролика – як готувався перфоманс і анонс мітингу на підтримку колеги Сергія Павличенко і його батька, звинувачених у вбивстві судді.

“Дніпро” – “Шахтар” – 1:1 (21 квітня). Класне модульне шоу від господарів поля: буква “Д” на тлі клубних кольорів і з таким же димом. Малюнок, що складається з майже 7000 елементів, накрив відразу п’ять секторів. На акцію фанати витратили майже 10 тисяч кровно зароблених гривень.


“Шахтар” – “Металіст” – 1:1 (27 квітня).
Ультрас чемпіонів України вважають саппорт на цьому матчі одним з найбільш яскравих у своєму виконанні. Банер “Кроти”, площею понад 300 “квадратів”, готували майже два тижні. Відзначилися “гірники” і піротехнічним шоу, під час якого спалили близько сотні фаєрів.

“Металіст” – “Дніпро” – 2:1 (19 травня). Як звичайно, на матч проти найпринциповішого суперника харків’яни підготувалися особливо, влаштувавши грандіозне піротехнічне шоу. На Південній трибуні ультрас також вивісили кілька банерів, на одному з яких убогий човник з символікою “Дніпра” рухалася по водоймі в бік стадіону “Металіст”.


“Дніпро” – “Шахтар” – 3:1 (25 серпня).
Черговий шедевр модульного шоу від дніпропетровських фанатів припав на смачний винос, який підопічні Хуанде Рамоса влаштували чемпіонові. Три дні пішло на виготовлення центральної картинки, розміром з циркову арену – в колі напис “Дніпро” красується на тлі гір, а доповнює її нижній банер “Тільки сміливим підкоряються вершини”.

“Динамо” – “Дніпро” – 1:1 (1 вересня). Як відомо, фанатів цих клубів об’єднує давня дружба. І кияни вирішили присвятити їй хай і не масштабний, але ефектний перфоманс – з десятками прапорів, банером з двох емблем і незвичайним двостороннім плакатом, підсвітивши всю цю справа страбами.

Україна – Сан-Марино – 9:00 (6 вересня). Цей матч, на жаль, запам’ятається скандалом, а повинен був – рекордною перемогою і гігантським банером, площею більше 700 метрів квадратних – з намальованими на ньому козаками. Львівські фанати робили його три дні. А щоб купити матеріали, продавали квитки у фан-сектор з націнкою – виходить, всі скинулися в примусово-добровільному порядку.

“Металіст” – “Динамо” – 3:0 (15 вересня). Немов відчуваючи, що матч стане особливим, харківські ультрас знову перетворили стадіон в палаюче пекло. Фішкою перфомансу став банер “О,” Металіст” рідний, ми назавжди з тобою, ти наше життя – а ми голос твій”, який розтягнувся на добрих 8 секторів і був підсвічений десятками вроцлавських вогнів і фаєрів.

“Чорноморець” – ПСВ – 0:2 (3 жовтня). До першого домашнього поєдинку в груповому раунді Ліги Європи одеські ультрас зробили кумедний банер, розміром 400 метрів квадратних, на якому чорноморська акула готова зжерти човни суперників. А з боків близько 3500 уболівальників влаштували синьо-чорне модульне шоу.


“Карпати” – “Металіст” – 0:2 (30 жовтня).
Вже третій рік поспіль львів’яни зустрічаються з командою Маркевича у Кубку України, і кожного разу місцеві ультрас створоюють на цих матчах головну акцію сезону. Цього року, крім уже звичного маршу через все місто, вони зробили незвичайне фаєр-шоу – по всьому периметру поля. А за всі 90 хвилин спалили сотні одиниць піротехніки, і готові посперечатися з динамівськими колегами щодо рекорду України.

“Шахтар” – “Реал Сосьєдад” – 4:0 (27 листопада). На заключному домашньому матчі Ліги чемпіонів “гірники” створили великий і стильний банер, перетворивши відомий інтернет-мем в слоган “Зберігайте спокій і бийтеся до кінця”. Щоб ви розуміли, розмір зображення однієї тільки голови цього суворого донецького ультраса – 12 на 10 метрів. Тиждень фанатських праць і 5500 витрачених гривень, судячи з результату, потрачені недаремно.

www.galsports.com

Поделиться в соц. сетях

Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki

Tags:



Напишіть відгук

Свіжий випуск

Газета 'Козацький край' номер 10 від листопад 2024

дружні сайти

ТМ “Еко-Ферма”

Музейно-етнографічний комплекс “Дикий Хутір”

Світовий Конґрес Українців

Млини України

Млини України

Туристична компанія “Від Краю – до Краю”

Від краю до краю

© 2011-‘2024’.Вільне Козацтво Холодного Яру