Медіахолдинг Росії «Газпром-медіа» представив оновлений логотип і фірмовий стиль, де використали український шрифт Андрія Шевченка Bandera Pro. Про це пише видання Telegraf.design.
Використання шрифту Bandera Pro помітив користувач Facebook Костянтин Левошко. А як відомо, шрифт, у логотипі якого червоно-чорний прапор, присвячений очільнику ОУН Степану Андрійовичу Бандері…
Як зазначається, робота над ребрендингом у росіян тривала близько цілого року. За проект відповідало агентство BBDO Branding.
«Завдяки редизайну логотип став більш емоційним, сучасним і технологічним, при цьому зберіг спадкоємність у використанні материнського знака бренду «Газпром», - прокоментувала ребрендинг генеральна директорка компанії BBDO Branding Ольга Коновалова.
Нагадаємо, «Газпром-медіа» – найбільший медіахолдинг в Росії і в Східній Європі, який володіє ефірними телеканалами НТВ, ТНТ, ТВ3, «Пятница!», ТНТ4, «Матч ТВ» і «2х2», а також 10 радіостанціями («Авторадио» , Energy, «Юмор FM», «Радио Romantika» та інші), виробничими компаніями «Киностудія КИТ», Comedy Club Production і Good Story Media, кінопрокатником «Централ Партнершип». У портфель «Газпром-медіа» також входять видавництва «Сем дней» і «Медиа Пресс».