Вперше 24 березня у Загребі, в грі проти Хорватії в рамках кваліфікації до ЧС-2018 збірна України з футболу виступила у новій формі. Особливістю нової екіпіровки від Joma є поява ефектного тризуба нового логотипу ФФУ і орнаментної смуги в національних традиціях вишиванки, яка розташовується з лівого боку.
Joma не тільки надасть форму й екіпіровку для збірної України, але і зобов’язується протягом 4 років надавати по 18 тис. м’ячів для ФФУ.
До слова, компанія Joma має 100% іспанський капітал, а спеціалізується на виготовленні футбольного одягу та одягу для легкої атлетики. 105 представників країн використовує бренд Joma. Серед футбольних команд у формі від цієї компанії грають Наполі, Фіорентіна, Тулуза, Сампдорія, Еспаньол та інші, а 20 футбольних федерацій в Європі мають представників, які грають в екіпіруванні від Joma.