Проект, який Ющенко реалізує разом зі своїм однодумцем Євгенієм Миронюком, який є засновником агенції маркетингових комунікацій BrainTank, вже втілюється в життя.
“Продукт, який, переконаний, окрім того, що дуже корисний – ще й окрилить наших Героїв на передовій!”, – хвалить свій мед політик, який досі викликає істерику у росіян, а в українців асоціюється не лише з медом і пасіками, а й з любов’ю до історії та культури України і з першими дійсно патріотичними реформами в державі.
Перша партія меду, а це приблизно 25000 стіків, буде передана українським захисникам вже найближчим часом. На стікерах – портрети діячів та їхні цитати, щоправда перефразовані: “Борітеся – поборете, а мед допоможе!” – на “Шевченківському” меді та “З моск*@лями нема спільної мови. І меду також”, – на “Бандерівському”.
Після “Шевченківського” і “Бандерівського”, Віктор Андрійович пропонує вибрати назву вже для наступної серії меду в стікерах: “Сьогодні у нації, яка вже є консолідованою та єдиною, я дуже хочу поради, щоб Ви запропонували свої варіанти прізвищ Великих Українців для наступної серії. Абсолютно переконаний, що Вам є кого порадити! Усі разом ми переможемо. Росія заплатить за всі свої злочини. Ми – дійсно перша армія світу. Тому що Міць і Силу армії вимірюють в першу чергу не кількістю танків, а силою Духу! Слава Україні!”, – говорить Віктор Ющенко.