Український дизайнер Ілона Сидорко запропонувала свою концепцію брендування конкурсу “Євробачення-2017″.
Ескізи Сидорко були опубліковані в співтоваристві “Євробачення. Україна”.
“Україна асоціюється у мене тільки з яскравими фарбами, тому спочатку вирішила, що весь проект буде в єдиному яскравому стилі! Журавель і квіти петриківського розпису, це символи України, тому за основу взяла саме ці елементи. Журавель летить вгору, з його крил утворюється серце з квітів, одночасно ця картинка відображає і свободу, і любов, і життя, прагнення вгору на краще”, – прокоментувала художниця.
“Журавель розписаний національними кольорами, тобто в подальшому на крилах птиці можна буде зобразити прапор кожної країни! У дзьобі у птаха дві нитки – червона і біла, якими він вишиває назва країни! Коли у мене народилася ідея про нитки, то відразу в голові відтворилася рекламна заставка: журавель летить навколо земної кулі, в дзьобі у нього червона нитка, нею він ставить так звані точки в кожній країні, наприклад, в Україні, і летить далі в Польщу, ставить там точку і летить далі, тобто ця нитка нескінченна, журавель облітає з нею весь світ, у результаті утворюється якийсь червоний клубок, земля з ниток, що символізує єдність усіх країн, далі птах летить на наш фон (зелений або синій), прописує назву країни нитками і завмирає”, – розповіла вона.
Нагадаємо: серед запропонованих раніше концепцій брендування “Євробачення-2017″ була і пропозиція розробки символіки у стилі народної художниці Марії Примаченко.