Експерт повідомив “Українській правді”, що такі ролики можуть коштувати від 10 до 20 тисяч доларів, але продати їх замовникам можна і за 50 тисяч, залежно від того, хто художник.
В одному з роликів SaveFrom.net іноземець говорить англійською, що для того, щоб мати добре оплачувану роботу в Європі, наша освіта має відповідати європейським стандартам і людина має вільно володіти англійською, інакше вона виконуватиме лише некваліфіковану і низькооплачувану роботу, хоча і з вільною англійською “шанси дуже низькі”.
На противагу цьому стверджується, що з Митним союзом “ми говоримо однією мовою (російською – ред..)”.
В іншому ролику SaveFrom.net стосунки ЄС та України порівнюються з “поганою грою” дівчинки й хлопчика, коли дівчинка знущається з хлопчика. У нього є “люди і земля”, а вона змушує його стати на коліна і виправляє в ньому те, що їй не подобається.
“Вступ у Євросоюз – це погана гра. Це розуміють навіть діти” – запевняють у ролику. Потім ті ж діти спокійно грають у “Митний союз”.
Ще в одному мультиплікаційному ролику SaveFrom.net, розміщеному серед відеозаписів Компартії, цар, дуже схожий на президента Віктора Януковича, намагається видати доньку Україну за двох одразу – за Євросоюз і за Митний союз, один із яких забезпечить демократію, а інший – газ.
У тому кліпі намагаються переконати, що в європейських сусідів немає близьких стосунків із Україною і вона там буде чужа, а московський “наречений” – давно з нею дружить, захищає, ще й газ і бензин усім постачає.
На перші два ролики звернув увагу міністр закордонних справ Литви Лінас Лінкявічюс. У своєму Твіттері він написав: “Варто подивитися, пропаганда проти ЄС в Україні… Плачевно, смішно, сумно…”.
www.pravda.com.ua