Авторитетний американський сайт Pitchfork поставив високу оцінку новому альбому харківської групи Drudkh – Eternal Turn Of The Wheel.
“Маститі рецензенти західних андерграундних гуртів не раз ставили харків’ян в один ряд з Burzum, Wolves in the Throne Room та іншими знаменитими блек-металістами. Проте факт, що Pitchfork зазначив Drudkh і їх новий альбом Eternal Turn Of The Wheel (жодного іншого українського гурту там ніколи не було) говорить про правильний вектор розвитку групи “, – відзначає сайт ДОБА.
Харків’яни славляться як скандальні особистості і люди зі своєрідною для Сходу соціально-політичною позицією. Тим не менш суміш атмосферного і депресивного блеку з фолковими мотивами оцінили багато любителів цього жанру спершу в Україну, а потім – і в найближчому зарубіжжі.
Інтерес до творчості Drudkh піднімає і лірична складова, оскільки тексти пісень запозичені з класичної української поезії: тут можна почути уривки з творів Тараса Шевченка та Ліни Костенко. Один з альбомів – Лебединий Шлях – повністю побудований на текстах з поеми Шевченка “Гайдамаки”. Оформлено цей альбом картинами українських художників XIX століття.
“І все було б добре, от тільки подібне вміння обіграти культурну самобутність, причому талановито і незвично, породило чомусь величезну кількість критики, звинувачень у націоналізмі і навіть проблем у виданні робіт на деяких лейблах”, – відзначає видання.
До сьогоднішнього дня немає чітких підтверджень, що Drudkh мають якесь відношення до NSBM (National Socialist Black Metal). Масла у вогонь підлив альбом, присвячений пам’яті лідера українських націоналістів – Степану Бандері. Самі музиканти нічого не коментують. За негласними канонами жанру блек-метал, Drudkh не дають інтерв’ю, не роблять фотосесій, не зустрічаються з фанатами. Drudkh цілком і повністю сконцентровані на своїй музиці: з 2003-го року вони випустили 11 повноформатних альбомів.
www.tv.ua